CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Wednesday, September 17, 2008

aktiviti gediks di pagi hari

Aku rasa takde orang perasan lagi aktiviti pagi aku ni...tak tau la kalo aku ada bgtau kat housemate or ofismate aku..aku ni byk gak minum air perisa semut...

bole kata setiap pagi, sebelum or selepas sampai kat ofis..ni kalo aku rajin & tak bz la..mesti aku akan amik gambar aku sendiri,,pastu send mms kat 'abaang'...perkara ni hanya berlaku di waktu pagi..waktu lain, muka da macam kene sapu minyak..

tujuannya??? nanti die akan puji tudung aku cantik la...aku lawa la hari ni...lawa ke?? die cakap yg penting lawa kat mata dia..betul gak kan..kat mata org lain aku peduli apa..hihihi..tapi aku takkan dpt puji-pujian ni kalo aku tgh merajuk ngn die.sebab tiada sebarang mms akan dihantar or diterima..derita gak la masing-masing.nasib la.sapa suruh merajuk kan aku..


ini adalah aku di waktu pagi...

lepas da dapat puji-pujian..baru la aku start buat keje dengan hati berbunga-bunga...bole x?? bole la..sebab pompuan kan memang suka di puji-puji ni..

1 comment:

Qaseh said...

mahan...
wo...mentang2 jual tudung ..kemain banyak ko display huhu...