CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Friday, July 17, 2009

best ke kalau ada hobi?

selama aku semakin dewasa ni..aku tak tahu apa hobi aku...seriously!!

hobi bagi aku adalah perkara yang aku akan buat bila aku ada masa lapang...mendatangkan hasil...tak menyusahkan..dan yang paling pasti..aku akan gembira bila buat hobi aku tu....

antara hobi-hobi..memasak..menjahit..tanam bunga...mengait..menyulam..membaca..dan lain-lain..

argghhhh...weekend ni aku nak cuba satu perkara...tak tau samada bole jadi hobi or not..or cuma hangat-hangat tahi humaira..hehhehehhe...


dulu-dulu hobi aku kumpul setem..tak tahu la kemana semua setem aku..mak aku buang kut..

1 comment:

Alam Maya Mieda said...

dulu pun ida suka kumpul setem jugak tp sama mcm mahan, x tahu dah mana dah setem2 tu sume pegi...ntah2 dah kena buang dgn mak hehe...dulu paling syg dgn setem yg bentuk segitiga tu...tp skrg dah tahu mana dah,,hehe..