CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Sunday, January 3, 2010

R.E.D

2010.

Aku dah ada buku merah. Ada sesiapa nak ajak aku pegi melancong?? mari-mari...

Aku baru tahu,lesen memandu yang bergambar perlu dibawa bersama bila memandu..nasib baik selama ini,belum ada lagi polis yang tahan aku tanya pasal lesen memandu..kalau tidak,mesti polis akan gelak teguling-guling macam tenggiling sebab aku akan tunjuk slip sahaja..itulah kalau orang kurang membaca...

"SLIP INI HENDAKLAH DISERTAKAN BERSAMA LESEN MEMANDU"

Aku hadiahkan diri sendiri wangi-wangian.suka sangat!


On The Way balik kampung,aku sempatkan diri singgah JUSCO ipoh..buat pelaburan dan pembaziran...


Semoga warna M.E.R.A.H akan menceriakan permulaan hidup aku di tahun 2010!!!

Note: 2010.nak jadi lebih baik.lain-lain azam,simpan dalam hati.

2 comments:

NoRRiECollection said...

bravo...bravo...japang here we come...hureyyyy!!!!

hasMania said...

horeyyy!!