CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Tuesday, August 14, 2012

update baju raya untuk ibu mengandung

tahun ni, baju raya dah ada 3 helai....rasanya cukuplah buat raya 2012 ni...

baju kurung untuk ibu mengandung adalah sangat limited....jalan-jalan dekat shopping complex kebanyakan nya mencadangkan jubah sebagai baju raya....

disini ada beberapa cadangan untuk ibu mengandung mencari pakaian yang sesuai untuk hari raya

cadangan 1:  mumdreams

ini baju raya saya, dah cuba baju ni dan sangat puas hati walau beli secara online....

cadangan 2 : dynas boutique

ini hasil pembelian saya....disebabkan baju ni sgt sesuai untuk mengandung dan menyusukan bayi...bagi saya sangat berbaloi...kain lycra dan sgt selesa...saya beli masa expo baby di KLCC..dynas sendiri yang layan saya membeli belah...dynas sgt sweet dan kurus, baru 2 bulan lepas bersalin!!


cadangan 3: poplook

beli online juga..dress kosong warna purple...kene cari tudung colourful yang matching dengan baju ni...baju ni bergantung pada saiz perut masing-masing...saya boleh pakai lagi dress ni walaupun dah 7 bulan...


selamat bershopping to all mom-to-be....

No comments: