CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Wednesday, February 25, 2009

hati tengah gundah

tet..tet..type sms..
"en.abaang,jangan telefon atau sms saya sampai minggu depan ye..sebab saya tengah merajuk"
...send..

sila tukar saya kepada ayang ye..supaya lebih dramatis..
aku memang suka berterus terang

tapi sms tu sebenar dan sepatut nya berbunyi..

"en.abang,sila telefon atau sms saya hari-hari ye.sebab saya tengah rindu"

perempuan ini(=aku) memang macam-macam..

hati tengah gundah gelana la weh..huhuhu..tak suka..

12 comments:

Luvvvvv said...

awatnyaaaaa????

cik puan daun said...

harapnya cik abang terbaca seperti yang dimahukan.. kalau jenis lurus bendul.. mmg nak kena ketuk laa.. :P backfire sungguh!

kishkun said...

aisehmen..zai saya encik lurus bendul..naseblah kalau hantar sms mcm ni mau betul seminggu x sms.

Mohd Farhan said...

haha.."no comment"

a.c.H.i.k.A.n.i said...

ibu:masalah dalaman..huhu

cik puan daun:setelah beberapa kali terima sms yg sama..en abang sudah kurang bendulnya...

kish:jangan sesekali hantar..nanti sendiri yang merana..

farhan:pernah dapat sms yang sama? kalo ye..sila fahamkan maksud sebenarnya..

NoRRiECollection said...

pmpn suka sgt berkias2...straight to the point kan senang...ti kalo lelaki salah faham....kan susah...diri sendiri jgk yg makan hati berulam jantung...ahaks..cara x!!

a.c.H.i.k.A.n.i said...

aku suka berdrama..
aku suka menjaga hati..

lagipun itula salah satu perbezaan lelaki dan perempuan..

Qaseh said...

hahha...ayat sindiran ke ayat tesirat dalam ayat tersurat?...aku plak yg pening...

men said...

aku kalau org ckp cam tu.. memang seminggu la tak call or sms.. bukan apa.. kita sepatutnya menghormati kehendak org lain.. jadi kalau tak bermaksud sebegitu.. tak perlu la tukar jadi opposite... just be straight :-p

a.c.H.i.k.A.n.i said...

to zam and men..
bercinta lah..n u will know..

NoRRiECollection said...

"bercinta lah"....napa perlu bercinta baru nak rasa..waktu x bercinta pun bole rasa camtu...x gitu mahan...kebayakan pmpn mmg suka berkias2 ni...aku tegaskan x salah kias2 ni...ada baik ada buruk but kena guna waktu yg sesuai...cara x!!

shoppingwithsuham said...
This comment has been removed by the author.