CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Monday, May 4, 2009

Hari SUKAN @ stadium batu kawan

aku memang da lama tak pergi hari sukan sekolah.last 2 weeks aku menghabiskan setengah hari berpanas kat stadium batu kawan.1st time masuk stadium ni,rasa nak lari satu stadium..

anak buah aku farah,fairuz & alif..alif main sukaneka..aku duduk tepi bagi sokongan padu kat die..dapat no 3..bole la kan..

aku seperti seorang ibu yang beratur bersama anak dalam kepanasan.kecik-kecik je bebudak ni.masa ni la aku rasa macam aku da tua gile..da patut ada anak ni..huhuhu

alif da ada girlfriend..alif ni dekat rumah punya la manja.dekat sekolah,macho gile.panggil die pun buat dek je.aku peluk2 die,die malu-malu,pandai belakon..ni ikut perangai sapa ni??..comel gak bakal menantu kakak aku..hehehe..dengan bakal achik ani die pun sopan jek..calon yang sesuai ni..tunggu beso ye alia,nanti makcik datang meminang..ahaks...

anak buah aku yang sulung,fatin amik hadiah ke-3 lontar peluru..wah,tangan kakak memang sesuai lontar..kalo mengamuk kat rumah,semua benda dia nak baling..syabas kakak!!

sukan sekolah kat stadium negeri batu kawan,,,kelas gitu...da la panas..takde bumbung..tapi kalo tengok bola kat sini,mesti best..meriah..

farah tengah dukung fasha..bagus farah ni..pandai jaga adik..sambil makcik & maknyer bergaya ala-ala gadis litar..hehheheh..panas weh..

itu la cerita sehari berpanas di BATU KAWAN..

4 comments:

hasMania said...

Aku suka hari sukan...aku suka amik hadiah..!

Aku suka bau padang..aku suka bau rumput..!

a.c.H.i.k.A.n.i said...

ko memang suka aktiviti padang ni..si kaki kecil!!

idamurni said...
This comment has been removed by the author.
NoRRiECollection said...

Good Job Cik Ani...pihak MWHM akan besidang bg membincangkan berapa % perlu dinaikan dlm WH ok.ahaks!!