CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Tuesday, September 15, 2009

Selamat hari Raya 2009!!

Sempena hari raya yang bakal tiba ini..

saya,mahani binti masran,mohon ampun dan maaf sekiranya tersalah kata,tersilap bahasa,tanpa sengaja dan dengan sengaja sudah menyakitkan hati kawan-kawan semua,sekiranya ada gurauan melampau batas,jika ada kata-kata yang menghiris hati kawan-kawan dalam diam..sesungguhnya sebagai manusia,saya memang sentiasa melakukan kesilapan.. minta dihalalkan makan dan minum...

kalau ada hutang-hutang yang aku terlupa,ingatkan aku ye..

Jika ramadhan & syawal kali ini adalah yang terakhir buat aku..doakan aku dunia & akhirat..amin..



Jom layan iklan raya ni...


1 comment:

hasMania said...

Mahan...ayat last tu...nak menitik air mata aku..

Selamat Hari Raya
Maaf zahir & Batin