CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Tuesday, November 1, 2011

lagi sebulan....

yes!!! (ini nada berbaur macam-macam rasa)

lagi sebulan nak jadi isteri orang...setiap kali orang tanya pasal persiapan..aku akan cakap OK je...ye,sebab aku tak nak serabut kepala...bukan ambil mudah, tapi kata-kata tu kan doa...semoga semuanya akan OK nanti...

ready or not? entah...aku nak redah je...selebihnya aku redha...kalau nak tunggu ready, tak tau bila..ready dari segi yang macamana? umur semakin meningkat...masa berjalan....

kadang-kadang aku masih bertanya pada diri? betul ke dia...adakah dia yang terbaik untuk aku?untuk keluarga aku? dan dalam masa yang sama..aku tertanya..adakah aku yang terbaik untuk dia? Jika aku mahu yang terbaik, adalah wajib aku juga mampu bagi yang terbaik...sekali lagi aku redha dan doakan kami mampu menjalani hidup bersama nanti...

kad dah siap..dan dah mula nak diedarkan...memang dah terlambat kalau aku nak kata TIDAK!



nampak tak rumah aku atas bukit..so,jangan ada rasa berani nak pakai high heel masa datang kenduri nanti ye..pesanan awal dari bakal pengantin.

2 comments:

TeacherAzimah said...

jgn anggap perkahwinan sbgi 1 perjudian, anggap ini satu ibadah.. insyaallah semuanya berjalan lancar :-). apapun jgn aspect yg best2 jer ya.. sbb hakikat kehidupan sbnrnya bkn hanya yg indah2 sahaja :-) senyum lagi...

a.c.H.i.k.A.n.i said...

thanks azimah...insya-allah akan ingat pesanan itu..