CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Tuesday, July 31, 2012

Buffet Ramadhan 2012 Di Restoran Istana Bambu


Buffet ramadhan tahun ni bermula dengan menjamu selera di Istana Bambu pada sabtu lepas.

Oleh sebab, aku pregnant dan tak mampu nak makan banyak-banyak...takde la beriya-iya sangat makan..cukup sekadar merasa...
bagi aku makanan dia OK( ini berdasarkan tekak aku yg sedang mengandung ye)..

ada masak lemak daging salai(makanan nogori), kawan aku tambah sampi 3 kali...dia cakap sodap!

Menu makanan bertukar setiap hari dan yang pasti setiap hari akan ada kambing bakar...peminat kambing, sila lah beratur....

ada lebih kurang 20 jenis lauk-pauk...kuih-muih...buah-buahan..ada gerai keow tiow goreng dan gerai goreng cekodok & pisang ( bagi aku sedap sebab kita makan panas-panas, rasa macam kat kampung je)...

Jika anda mencari suasana berbuka yang santai dan agak romantik...lain daripada yang lain...cubalah di istana bambu...

note: kemudahan tandas dan surau disediakan. wifi ada, tp laju lagi siput sedut jalan... ;)

                                            ~ pintu masuk restoran ~







No comments: