CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Sunday, June 7, 2009

cerita balik kampung...

Ketika semua geng-geng kulim on the way balik KL..aku still sibuk siapkan kerja..stress achik ani..
gile sengal hati aku....Allah je la yang tahu...
Lepas tu,boss aku cakap hari isnin kene kerja kat penang..
aku pun minta la sabtu & ahad nak cuti..alhamdulillah..dia setuju...
Pukul 5 pagi aku tidur..kul 7.30 pagi aku bangun...8.30 bertolak balik kampung,kul 1tghr sampai..4 1/2 jam..kire ok la..3 kali berhenti..nature calling...

Ini ada lah kali kedua aku balik kampung drive,dan kali pertama drive sorang...huhuhuhu..
kaki aku sakit,baru la aku dapat rasakan tulang aku kurang kalsium..

kaki kanan tekan minyak,kaki kiri aku hentak-hentak ikut irama lagu..supaya..kaki-kaki aku mengecil dengan seimbang..mulut aku lenguh,melalak sorang-sorang...

kawan-kawan,ABU da bole pegi selaju 110km/j..takde pantang..dan kekadang terlebih lak pecutannyer..bergegar cecair dalam otak aku..
ABU juga mampu memotong lori besar..ABU da tak takut...
Harapan,semoga ABU bertukar menjadi HONDA JAZZ berwarna PINK..amin..

Semua sakit & angan-angan & penat hilang lepas tengok semua ahli keluarga ada kat rumah..

I LOVE MY FAMILY..

Note: Oleh kerana aku ni selalu terkena BADI last minute KERJA banyak..perancangan ke KELANTAN untuk hadir kenduri farhan terpaksa dipertimbangkan..


Kalo ini hak milik aku..akan aku namakan dia MISS J...cute..

3 comments:

NoRRiECollection said...

sedihnya story...bila la nak ilang badik last minute keja ko ni mahan...ingatkan tiap kali bganti tahun..badi tu semakin ilang..ini menjadi2 plak...kena mandi bawah jambatan penang kot..camna ada bran?

kishkun said...

saya kenal itu miss j dalam ANTM...hehehe...

Mohd Farhan said...

miss J? Miss jazz ok lagi..jgn Mizz janda dah ler..nanti masuk list zam lak.ahaks..