CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Monday, June 15, 2009

shopping @ sunshine

saya,dengan ini telah mengaku TERBELI 6 helai baju berjenama GOOGLES di SUNSHINE SQUARE BAYAN LEPAS
(GOOGLES jenama baju kegemaran,walaupun tak setanding PADINI mahalnya,dan quality agak kureng..tapi yang pasti tetap CANTIK dimata aku)

selera shopping aku semakin naik mendadak bila aku banyak keje...bila aku bosan..bila aku sakit hati...jiwa kacau..hati memberontak..bila mengalami krisis-krisis dalaman..

Ye, shopping adalah TERAPI TERBAIK untuk aku!

note: menghitung hari ke 20hb
note: SUNSHINE SQUARE juga adalah tempat terbaik untuk menambah koleksi kasut jenama buaya

4 comments:

kishkun said...

tu dia..tu baru cerita beli baju 6 helai...kasut jenama buaya beli berapa pasang? ;)

MrsNotSoCool said...

ni sure kes lepas geram tak dpt berjalan ke kelantan, kena keje lagi hujung minggu... yer teruskan terapi shopping itu.. :D

NoRRiECollection said...

tak terkawal dah ni...hormon shopping naik mendadak ni...apa kes...ni la hasilnya kalo lepaskan bershopping sorang2...ni la jdnya!!lain kali ajak aku..sure lebih dr tu belinya...cara x!!

a.c.H.i.k.A.n.i said...

ye..shopping sorang juga berbahaya..apatah lagi shopping bersama zam dan rakan-rakan..racun baik punya!!