CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Thursday, November 20, 2008

HappY BirtydaY SherrY

Hari ini..Birthday sherry… she is my friend since form 1@malacca girl high school(MG)..antara sekolah girl school yang glamour kat melaka tu...sapa orang melaka mesti tau la..sekolah ni depan maktab perempuan..kire bebudak MG memang jadi rebutan budak sekolah lelaki..aku terkecuali la..ohh..lupa lak..aku tak terkecuali sebab sekolah budak jahat blkg hostel aku ceroboh masuk dorm aku ye..nasib aku & geng tak diapa-apakan..huhuhu..tragis ok..Ini entry birthday sherry..bukan pasal sekolah MG..

Happy birthday sherry!!
May Allah Bless You..May all your dream comes true..
Happy always..
masihkah kau ingat semasa masa celebrate birthday ko yg ke-25..huhuhu..sungguh muda kita ketika itu..buat kat uptown damansara..apsal kite g situ ye??

Tahun 2005..kitorang buat perjanjian..kene celebrate birthday setiap orang..perjanjian antara aku,yarn jamin,sherry,khairun,ikin burn,leen cha,putet,emmy,fit..wahhh..skrg da 2008..da 3 tahun berlalu...masing-masing dah ada kehidupan sendiri..5 orang da kawen..4 orang belum lagi..emm..tapi aku dengar ada sorang tu nak g bandung beli kain untuk kawen..siapakah?


masa berlalu..jarak memisahkan kita..teknologi mendekatkan kita... Friends remains and never can end....I miss our old days together...

apa progress trip ke bandung kita ni???

6 comments:

Qaseh said...

birthday sherry erkk...
aku ni dah nk masuk 29...apsal le korang baru nk sambut 28.....
yg ko bile nk kawin?....ke ko yg nk g bandung carik barang hantaran....

NoRRiECollection said...

Happy Belated Birthday Sherry...

men said...

sherry ni sapa??.. hepi besday jek la erk... so happy birthday to u.. achikani nak gi bandung ke??.. tak ajak pun erk..

men said...

lupa plak.. zam dah ada blog ke??... huhuhu

a.c.H.i.k.A.n.i said...

sherry ni my friend la..bukan tak nak ajak..ini baru plan..tapi kalo ko nak ikut ok gak men..bole jadi pak supir angkat barang..
blog zam bukan untuk public..semua org tak tau..hihihi

shashay said...

hahah..thanks to Mahan...heii..aku tak leh tgk muka aku time celebrate bday emy tu...buruk sungguh......