CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Saturday, November 15, 2008

Jom Bangun Pagi..

Siapa kata duduk KULIM AJAIB ni membosankan?
Siapa kata KULIM AJAIB ni takde apa-apa?
Siapa yang kata tu??..sila buka minda..buka hati..
dimana pun kita berada..ada sesuatu yang ALLAH janjikan untuk kita..

Pagi tadi aku,zam,ummu,men & wan pergi joging kat mengkuang dam..tak sampai 1/2 hour pun daripada rumah@kulim...aku pergi nak melihat keindahan dunia yang dihidangkan untuk manusia,,hidangan yang selalu dibinasakan oleh manusia sendiri..realiti kan??

ini 1st time aku datang sini..men memang lah da banyak kali datang..berlagaks!! aku ni kalau xde orang ajak or bawa..mana la nak sampai sini..aku suka joging kat sini..bole cuci-cuci mata,tengok anak ikan & anak ayam..

more info about mengkuang dam http://penang.ofmalaysia.com/mengkuangdam/index.shtml



Antara gambar-gambar yang aku sempat amik..untuk tatapan korang..dan...wahhhh..mesranya men dan wan..ahaks..
note: Men belanja kami breakfeast..pemurah kan men..men jejaka SINGLE..duit die memang untuk kawan-kawan..hehe

7 comments:

{ .. صدى said...

Welcome

I live in Saudi Arabia

I am very happy I am to see your pictures and you Wear to "hijab"

I hope to always communicate ..

I am at your service


Your sister Muslim from Saudi Arabia


"sada"

JaRiManis_Ku said...

OIT MEN, BOLE X BELANJA TIME AKU ADA .. ARI TU IKAN BESOR TERLEPAS NI ROTI CANAI PLAK .. :(

men said...

bole ajer.. anytime.. tapi kena depend la sebab aku nak blanje tak suka bgtau.. kalau rasa nak blanje.. aku blanje la :-p

Tentang Anip said...

11 thn kawan ngan men,x pernah belanja pong? belanja pompuan jer ekk..

a.c.H.i.k.A.n.i said...

men x penah belanja ko anip..derhakanyer kawan..huhu

Mohd Farhan said...

ni nak pi cuci mata ke apa? ke men lebam gak ?

Coach Aura said...

men, naper tak ajak kami pi jogging gak..leh bawa nafisa ke sana..fyi akue nak ke mengkuang dam pun tak tau..hehehheh

sila la ke blog saya jgk
http://coachsanasini.blogspot.com/