CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Wednesday, November 5, 2008

kene tag lagi...

Aina lak tag aku...sebab aina member se-ofis akak..akak jawab semua soklan yg agak mencabar minda ni & 2 hari nak siap jawapan.soklan add-math masa spm pun akak jawab kejap jek tau..korang faham-faham sendiri la ye apsal aku jawab sekejap..huhuhuhu...

1) Bekas kekasih saya adalah :
sharil nizam a.k.a debot..jiran sekampung,becinta masa kat uitm..peristiwa aku tak bole lupa masa ngn dia ialah kami ditangkap pak guard..sebab debot bawa moto pelahan & ikut jalan jauh..kami kene saman, bole x??!! jatuh reputasi aku sebagai bendahari kolej..dia hanya bekas kekasih..hihi..kekasih saya skrg pun nama sahril..ini hanya satu kebetulan sahaja ok..huhuhuhu
ini adalah sahril bin alias..kekasih sekarang dan diharapkan selamanya..korang doa-doakan ye.

2) Saya sedang mendengar...
suara-suara budak opis berdiskusi[aku kat opis kan]

3)mungkin sy patut
bershopping di jusco perda ketika ini..aku nak cari backpack..pastu ada 2 pasang kasut aku da rosak..apakah maknanye itu???

4) Saya suka
shopping..travel..makan..bergosip..hahaha..[nak cakap aku kaki ngumpat la tu]..

5) Sahabat2 baik sy....
macam ramai je yang aku tag sebagai sahabat baik..sebab aku rasa semua sahabat aku baik-baik belaka..hehe..okla..antara yang da lama aku kawan& masih bersahabat..fitri dewi[da 15 tahun kami kawannyer-mak die pun da kenal aku]..pastu shikin ali[kawan kat semesti-da 12 tahun kawan]..SUAM[siti,ummu,atifah..susah senang bersama]..zam[susah senang bersama gak dari zaman shrdc,sireslab,kat intel],geng-geng kulim[bole kata setiap hari lepak].geng-geng MG[rindu nak lepak ngn korang].geng2 lepak DE[bakal buat reunion end nov ni]..kan aku da cakap..aku banyak sahabat..riak x???tapi...adakah korang semua mengganggap aku SAHABAT BAIK korang??? sila jawab ye..

"We need old friends to help us grow and new friends to keep us young." - copy from ummu comment

6) Saya x paham...
kenapa kat kulim ni suka korek sana-sini nak buat jalan..jalan yg baru dibetulkan pun nak korek lagi..korang nak buat lubang jamban ke apa haaa..tak cukup lagi ke lubang taik yg ada...hangin ye..walaupun bukan aku yang drive

7) Saya kehilangan....
baju kurung cotton..baju tu luntur kene baju lain...huhuhu..mesti anak buah aku akan kutuk, achik ani comots..baju betompok-tompok kuning..menci ok..opppsss...ini kire kehilangan gak la kan..

8) Ramai yg berkata...
saya sudah berisi..ye ok..aku da tau semua itu..aku tau badan aku penuh berisi dengan ketulan2 daging..tapi aku tengah berusaha bersenam kan..usaha kan tangga kejayaan..

9) Makna name saya...
mahani - memang susah nak jumpa maknanya..tapi aku pernah jumpa dalam satu buku nama-nama islam maksudnyer PEMAAF..pemaaf ke aku????

10)Cinta itu adalah...
bila aku rindu gile..sayang gile..tak berkira nak belikan something untuk si dia[aku sangat kedekut ye]...maksudnya..aku tgh bercinta la tu..

11)Di suatu tempat,seseorg sdg...
bersms dengan aku..ye ye..tau..u rindu kat i..muahahhaha..sila la geli ye..

12)Saya akan cube...
untuk pergi menonton wayang bersama sahabat2 baik weken ni..[geng2 kulim...(nada lembut), jom tengok wayang..boyfren aku paksa aku pegi tgk ngn korang,,,mueh mueh kueh mueh]

13)Makna SELAMANYA...
forever..

14)Henpon saya...
sony erricson..color merun,cantik masa baru beli..sekarang da buruks..apakah???

15) Bila sy bangun dr tido...
saya akan senyum bila mimpi best..jantung berdebar-debar kalo mimpi buruks..kalo tak mimpi apa-apa,buka pintu bilik aku kuat-kuat[supaya housemate yg lain terbangun gak-u know who u r]-capai towel-mandi

16)Saya paling meluat apabila
kalau orang janji tak tepati..so..korang jangan janji ngn aku apa-apa ye..hihihi..& satu lagi..kalo orang tanya bila nak kawen..tak yah tanya la..nnt aku nak kawen,aku hantar kad..tak datang..memang la kene kutuk ngn aku..hehehe...so, baik jangan tanya kan..ini ada lah sindrom biasa perempuan yang meningkat matang..


17) Party adalah...

celebrate birthday member..lepak ngn kawan sampai kul 2-3 pagi..pegi meronggeng..hehe..let's party girls..

18)Hewan yg paling cute penah sy jumpe..
kuseng dalam gambar ni..comel tak..yang pegang kucing tu pun comel gak kan.. heheh..ini kawan boyfren aku a.k.a tuan kucing...


19) Peringkat umo yg paling menyeronokkan...
masa umur 18 tahun..tak tau apa yg seronok..

20)Hari ini...
hari jumaat...esok sabtu...

21) Mlm ini sy akan...
buat kerja kat rumah..cuci baju..lipat kain..susun baju dalam almari..kemas bilik..or maybe tgk wayang..

23) Sy betol2 inginkan...
jiwa yang tenang..hati yg bersih..bagaimanakah??

24)bile tgk muke kt cemin pagi td...
apsal aku tengok hidung aku tetiba mancung ni..oo..tak pakai spek lagi rupanya..

25)Soping kompleks...
syorga dunia..tempat aku selalu melabur..MINAT kat taman selasih tu pun best..hahah

26) Makanan segera...
Suka gak,,kalo ada org belanja lagi aku suka...hehhe..

27) Ayat2 terakhir kate pd org...
wak lu!!!..keh keh..tak hingat la apa..banyak sangat bercakap...

28) nak pjgkan TAG NI?
aku malas...

4 comments:

Intan Noorazlina said...

tag ni lain dari yg lain... i take it from u ye...

JaRiManis_Ku said...

kat intel pun ada "korek" hehhehe

a.c.H.i.k.A.n.i said...

"korek" tu lain...huhuhu..sakit mata & hati nanti...terlebih concern..

Teen Dating - Ourteennetwork.com said...

Great blog hi from the USA!!