CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Sunday, December 14, 2008

peraduan.printscreen.email.menang[sticky mode]

aku nak buat pertandingan ni...buat permulaan ni, hadiah adalah agak istimewa..[aku da ada hadiah tau]

korang tengok kat MY HIT..kalau masa korang masuk blog ni,no kat MY HIT tu 1111 ....korang print screen..pastu email kat aku...

so,rajin-rajin la melawat blog aku ni..kalo nak menang..hihihi

update:
MY HIT dah lebih dari 1111..ada sesiapa yang da printscreen??? cepat email aku.
email:mahani.masran@gmail.com


final update:
pemenangnye ialah......aina.....memang rezeki anak ni..hehheh..congrats aina..nanti claim hadiah kat ofis ye...


kepada yang tak berjaya..cuba lagi lain kali...terima kasih pada yang bersama-sama menyertai pertandingan..ahaks..see u in next contest!!!!chiow...

19 comments:

Tentang Anip said...

fuh..kegemaran aku kalau bab2 peraduan nih.. aku akan dtg masa myhit tu dah jadi 1000...standby jer..

Coach Aura said...

get ready also, weekend nih kita serbu mahan punya blog beramai..

Coach Aura said...

huhuhu sapa pemenangnya skang dah 1115, anip ko ke pemenangnya

Qaseh said...

dah lepas

Tentang Anip said...

aiseh..aku masuk masa 1127..
saperla yg bertuah tu..kalu xde org claim,kena buat lg sekali la mahan..

men said...

hampeh..mlm tadi aku masuk still 1048.. aku ingat masuk hari ni sempat lagi... tgk2 dah 1128.. hampeh betul la.. sapa la yg rajin pegi refresh sampai 70 kali tu..sabar2 la sket yer.. huhuhu

a.c.H.i.k.A.n.i said...

hahaha..so far memang takde sapa-sapa bagi email kat aku...macam xde pemenang je..
kalo takde..nnt aku pilih angka yang aku suka...hadiah akan digandakan..hihihi

ima said...

uiik tamat dah. kelakar beno comment2 di atas...

NoRRiECollection said...

waaaaaaaaa....ingatkan sempat la...dah berangan dpt adiah misteri dr mahan lg...huhuhu...hampeh....

Tentang Anip said...

misteri betul.. aku rasa mahan yg refresh byk2 kali sampai terlepas 1111.. slmt la hadiah mesteri dia tu..
mahan,apa lg, tepisla tohmahan aku ni..

a.c.H.i.k.A.n.i said...

anip..aku buka pagi,masa tu 1060,,pastu terus tak buka dah..sampai la azrin bagitau da 1115..hihihi..sapa la yg rajin gile refresh blog aku ni...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
men said...

mahan buat la angka baru.. pemenang tu lebam kut.. dia refesh laju sgt sampai terlepas.. tak sempat la printscreen.. so mahan buat la angka 2222 plak.. kali ni gerenti ada pemenang... huhuhu

MrsNotSoCool said...

hahahahahahahhaa
sori ler kengkawan...

saya menunggu tuan punye blog tertanya..

kak mahan aina berjaya dpt 1111....

muahahaha bukti??

sila la tgk emel keje anda.. (senang sket nak bagi emel muahahaha)

sori la korang nak suruh kak mahan tukar ke 2222 plak.. saya dh dapat ek...

JaRiManis_Ku said...

ape hadiahnya mahan .. reveallah .. itu pn klau bran

men said...

ini tidak adil.. mana aci kalau main refresh sampai 70 kali.. dia kena ikhlas.. masuk sebab nak baca blog.. pastu kebetulan kena.. baru la takdir namanya.. mahan sila buat contest baru dgn segera.. hadiah kasi lebih lumayan... kali ni aku nak menang... huhuhu

MrsNotSoCool said...

haha men.. aku ikhlas tau masuk blog kak mahan.. tiap2 hari masuk..

eleh men dengki.. heheheheh

men said...

tak kira.. aku nak dengki gak... huhuhu :-p

a.c.H.i.k.A.n.i said...

yang sudah tu..sudah..biarkan berlalu..kita mulakan hidup baru..huhuhu..ada kene mengena ke???

ok..semua..next contest aku akan bagitau ye..tunggu........