CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Friday, December 19, 2008

PDC_Dinner

Rabu lepas, PDC department ada dinner...tema hollywood night..tak tau la baju aku menepati tema ke tak...tapi yang pasti aku pakai baju la...hahahhaha..seram nyah!!!!
terserlah kegemukan ku...ahaks..aku suka kale baju tu..tu yang aku beli tu..pasni baju tu bole buat baju tido je..hahhahah..

balik dari opis dlm kul 2..pastu bantai tido sepam..bangun2..besiap..kami betolak dari kulim dalam kul 5.20pm..sampai hotel traders yg dekat komtar tu dalam 6.30pm..jalan cam biasa la..sedikit sesak..apakejadahnyer la buat dinner kat tgh2 bandar ni..tahun depan tolong la consider tempat/hotel yang kedudukan nyer tenang jek..walaupun bukan aku yg drive kan..

sampai je..daftar..pastu duk kat meja..meja kami semua pompuan..senang sikit nak makan gelojoh2 ni..x la segan bebeno..hihihi..ckay,kalo ko ingat duduk semeja ngn kami ko dapat makan banyak..ternyata jangkaan ko meleset..takde pinggan yang x licin..semua kami bedal..kecuali da 2-3 dish yang last serve tu..memang da tak larat nak makan..aku,terpaksa la miss satu hari cabaran 30 hari makan oat..tapi ada udang masak ngn oat..kire ok la tu kan...ada gak la oat nyer..

ada persembahan nyanyi-nyanyi..lagu cina..english..ada ke PDC idol tu nyanyi lagu cina..nasib baik comel..terhibur gak la..yang baju putih tu la..alan tham..tahun depan kalo ada pertandingan PDC idol, aku hantar geng2 karaoke kat kulim ni..korang jangan lupa practice ye..
....macam biasa..SUAM sentiasa bersama...makan semeja..duduk pun nak dekat-dekat...huhuhu..sorry la geng..duk dekat senang nak bergosip..hhahaha..
....geng-geng MD kulim..meriah dan menggamatkan suasana..
....posing kat tangga hotel traders sebelum balik..selesai sudah.
Calon hero PDC tahun 2008..sila vote pilihan anda..macho&bergaya& ada stail..

2 comments:

men said...

tgk gambo yg posing kat tangga traders tu.. cuba tgk gaya man.. ada ala2 perdana menteri malaysia yg ke 7 tak?.. amir plak dlm gambo last tu cam kungfu master jek.. tapi kena tiup ngan aku tumbang gak la... hahaha...

Luvvvvv said...

wahhh vogue gitu ko mahan!