CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Monday, December 8, 2008

Mega sale:29nov-4jan

Jualan murah sudah bermula…jom serbu!!!

Pada sesiapa yang nak kahwin..ni la masa sesuai korang nak beli barang hantaran..sale bole sampai 70%..

Last Friday,aku&kakejot&ali lepak pavilion..sampai-sampai je..nafsu makan sedang memuncak..terus cari food republic..food court kat tingkat 1..environment kat sini..memang best..semua makanan ada..kecuali western..western korang makan la kat kedai tepi-tepi tu..kire banyak pilihan la..tapi harga makanan..sendiri mau ingat la..

sepinggan nasi paprik,lebih kurang rm8.50..taste..oklah..bole dimakan..

Pastu kami tengok movie 3D cite BOLT..best gak tgk 3D..tapi sebab aku pakai spec..susah sikit la nk pakai 3D nyer spec..asyik jatuh je..ditambah lagi ngn hidung aku yang tak berapa mancung..haha..ali cakap hidung aku bukan tak berapa mancung..tak mancung langsung..hahha..ok..aku berhidung penyek..

Untuk pengetahuan semua sebelum masuk wayang..aku da tawaf pavilion tu..tapi tak la level by level..semua kedai exclusive..kedai bata pun ada..banyak kedai yang tak sesuai untuk kami..tapi aku pedulik apa..akan ku pastikan next time pegi pavilion ngn abaang..nak tawaf shop by shop..


meriah betul pavillion ni..maklumla christmas da nak dekat..pokok krismas paling beso aku tengok tahun ni..tahun lepas aku tak hingat...

tak dapat beg coach free dari kish..amik gambar kedai jadi la..nak masuk,rasa tak confident lak..takut ter"sign" kad emas..hahha..sebenarnyer tak mampu pun..ahaks..
anda sesat di pavillion??sila rujuk peta..hehe..[ali&kak ejot cari GSC]

Kuar dari pavilion..ada perasmian jualan jimat Malaysia luar..ada orang menari-nari..standard perasmian apa-apa event kat Malaysia ni la..pastu terus chiow..

No comments: