CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Tuesday, September 6, 2011

kawen 2

Bila tengok tarikh aku nak kahwin lagi 2 bulan 3 minggu, rasa macam nak postpone..cuak banyak benda tak setel....hohoho..rasa nak kawen tahun depan je la...

tapi janji tetap janji aku akan cuba selesaikan apa yang patut mulai sekarang...harus tukar ke gear 3 ni...laju2x mahan..pantas..apsal la lepas tunang aku relax je...

hahahha...rasa macam nak jadi SUPERMAK macam nasha aziz...

mak tolong!!!!!!!!!!(mak jugak ko jerit kan)

abah tolong!!!!!!!!!!( baru la nak jerit abah kan)

adik beradik ku tolong aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rasa nak pengsan jap!

aku je ke yang rasa macam ni atau semua orang yang nak kawen memang macam ni...




selit sikit gambar aku yang gemuk ni...nasib baik baju nikah tak tempah lagi...

No comments: