CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Saturday, September 17, 2011

simple and nice

lawatan semula ke butik pengantin di tg malim bersama bakal suami(en.sarip) berjalan lancar..Pilihan baju memang tak banyak..very limited...arghhh...tapi redha je la..dah takde masa aku nak mencari butik-butik lain dan aku da bayar deposit pun..

en.sarip ---tinggi(170++cm) dan kurus, aku fikir mesti senang nak pilih baju.tapi sebenarnya..susah jugak..banyak baju yang dicuba tangan nya pendek..seluar singkat..hahah...da macam badut aku tengok..nasib baik ada satu baju yang aku suka tu dia muat dan just nice..kire okla..
mungkin kebanyakan pegantin lelaki yang datang butik ni,ketinggian rendang-rendang..

aku---tinggi(162cm) dan gemuk(berisi terlebih dibahagian bawah..huhu)..baju yang en.sarip muat tu,untuk aku kene alter banyak..tak muat nak masuk langsung untuk aku test pakai..hangin!! seminggu sebelum kawen,test baju ikut ukuran badan kerengga ku...

selesai pemilihan baju---make up---pelamin--alhamdulillah

pakej RM1350
1. set pelamin
2. baju bersanding lelaki dan perempuan
3.makeup 1x
4.aksesori lengkap + kasut perempuan

ringkas dan simple kan??? suka sangat...(ini bukan baju aku nanti)

ada satu bakal pengantin lelaki, mak dia suruh dia cuba satu seluar pengantin..lelaki tu pun cuba seluar tu sekali dengan seluar jeans yang di tengah pakai...hahahah..agak-agak la weh,kalau kau kene paksa kahwin pun jangan la bodoh sangat....

No comments: