CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Saturday, May 19, 2012

mood shopping

shopping for baby??? belum ada mood...

shopping for mummy?? mood sekejap ada..sekejap takde..macam biskut...tapi kalau ia datang, macam dirasuk syaitan..masya-allah...

dari dulu-dulu kalau beli baju, kalau berkenan dengan satu baju tapi tak tau nak pilih color apa..aku akan beli dua-dua sekali...

dan masa mengandung ni, daripada terpaksa beli dua, aku dah terbeli empat sebab aku nak semua color...

dan baru sgt2 la berlaku, aku dah terbeli lima helai pulak...kalau bahagian dalam-dalam aku boleh terima, ini yg diluar..masalah..nya, rasa sesal menyesal tu cuma datang 5 minit..lepas tu aku tak rasa apa...huhuhu

Ya-allah.. bantu hambamu ini..amin.
perempuan kalau dapat shopping..macam satu kejayaan kan...ehhh..ke aku je yg rasa...

No comments: