CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Wednesday, January 28, 2009

Alternatif mendapatkan zuriat : Habbatul Sauda'



Habbatul Sauda'

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda dalam Haditsnya yang dikutip dari kitab Ash Shahihain "Gunakanlah Habbatus Sauda' kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)" (HR.Bukhari, Muslim)


Bagi mereka yang menghadapi masalah kandungan tidak lekat, lambat mendapat zuriat, atau kurang subur boleh mencuba alternatif ini. Ramai yang telah mencuba termasuk la kawan aku yang jual produk ni.Dia mempunyai anak kembar walaupun tiada gen kembar.

Habbatul Sauda' juga sesuai untuk wanita yang belum berkahwin. Untuk wanita-wanita yang selalu letih, pening-pening, adalah disarankan mengambil pil ini sebagai suplement, amat-amat disarankan.

Amacam? ada berani nak mencuba??? sebarang pertanyaan??

sila hubungi dewi untuk mengetahui lebih lanjut.
Call or email fitri dewi,
email: 9w2fdj@gmail.com
hp:019-2889400
http://fitriraya.fotopages.com/

Harga produk: RM30 sebotol(60 kapsul)

note: kepada kawan-kawan ku yang baik hati, sebar-sebarkan la maklumat ni ye.

7 comments:

ikien burn said...

aritu ako da tanye fit pasal product nie...tapi belom sempat nak beli lagi...fit jadi dealer ker?

NoRRiECollection said...

khasiat utk wanita je ke...utk laki x de special effect ke? ahaks....

a.c.H.i.k.A.n.i said...

yang lelaki..aku kene tanya suami fit la..ahaks..

ikin,fit jadi dealer..bole terus beli kat die..

men said...

kalau habbatul sauda ni utk laki bole gak la aku try.. nanti bertambah la superpower aku yg dah sememangnya super ni.. huhuhu :-p

Luvvvvv said...

mahan... ko amik x?? sound interesting!!

nota kaki: bkn utk menambahkan zuriat la wei... nak hilangkan lenguh2 badan... for time being cukup lah 2 - asham boy ngn asham keping tuuuu...

a.c.H.i.k.A.n.i said...

nasib baik ada nota kaki ko tu...kalo tak sure aku ingat ko nak menambah zuriat..ahaks..

aku tak amik lagi..

Qaseh said...

aku ingat ko yg cobe makan..hahahhah