CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Wednesday, January 21, 2009

SelamaT TahuN BarU CINA..and..HappY HolidaY..



Selamat Tahun Baru China....

Selamat Bercuti....

Selamat Balik Kampung...

seperti biasa..aku da terkena badi..asal cuti je banyak kerja..aku tak dapat cuti seminggu..buntut boss pun aku da sepak..dalam mimpi la...(maaf CIBU ku)

dan aku tak balik kampung....sebab nyer...mak & abah aku nak bercuti di UTARA...

kepada yang balik kampung..aku nak pesan:

drive kereta??? sila berhati-hati ketika memandu..kalo ngantuk,sila berhenti mandi dimana-mana RnR..ingat tu zam..

naik bas??? sila suruh pemandu tu jangan mengantuk..paling mulia korang duduk seat depan sambil bersembang dengan pemandu bas tu..

naik kapal terbang?? sila duduk diam-diam ditempat duduk,supaya kapal terbang tak bergoyang-goyang..huhuhu..ade kaitan ke?belasah je la..

to humaira,
hamboi..hamboi..balik kuantan naik flight...achik ani pun tak pernah naik flight lagi..

tak kenal lagi humaira..ni la dia bidadari malam izwan&tipah..


dan akhir sekali...pada yang terpaksa bekerja masa raya cina ni...sila bekerja dengan JUJUR dan IKHLAS..

chiow!!!

4 comments:

MrsNotSoCool said...

muahahaha tak nmpak real humaira bawah kerusi, nampak real pun jadila.

hasMania said...

huh..Humaira...mcm combat

Mahan..toaatnya hg..

Luvvvvv said...

mahan.. ikut hati aku nak kije... kije aku byk... tp apakan daya... opis aku paksa aku coti seminggu....

nota kaki: im at jb rite now. kedai al-ikhsan oya tu, kt level bape, aku nmpk ada 2 lah!

JaRiManis_Ku said...

sape nk beri nama anak cik "AWA" sila pikirkan yg anda mampu berjaga malam macam aku .. penuh bergaya .. mcm cite "platun satria" .. kueng..kueng..kueng