CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Thursday, January 8, 2009

Kegilaan Aku!!

Aku rasa ramai da tau kegilaan shopping aku ni.ambil perhatian ye, kegilaan aku ni penyakit keturunan..mak aku pun suka gak shopping.

aku ni pantang pegi shopping complex,mesti nak tawaf habis..selagi tak sakit kaki..tak berenti nak jalan..kadang-kadang tak de apa-apa pun aku nak beli..pastu mesti aku akan berhempas pulas fikir nak cari barang untuk dibeli..itu la sebabnya aku suka jalan-jalan pusing shopping complex..menghabiskan duit aku!!!

tapi,kalau aku balik dengan tangan kosong,,maksudnyer memang takde benda la aku nak or kene beli..or aku not in mood..

past two years,aku da addicted to online shopping..senangkan teknologi sekarang..semua dihujung jari..yang penting ada online bank account dan duit la dalam bank account korang tu..takde duit apa pun tak bole beli..

kepantangan kalo aku nampak kasut(aku tak beli online),buku yang best nak dibaca,baju,tudung yang cantik untuk dibeli..so,bole dikatakan setiap bulan aku akan terima parcel daripada pos laju..paling kronik,every week..ada je parcel yang aku kene amik kat pos laju ofis..selama aku beli online, semuanya bole dikatakan aku puashati dengan kualitinya..so korang kene pandai pilih la kalau nak beli online ni..tapi ada 1-2 kali aku kene la,colour tudung yang sampai tak sama macam dalam gambar..pasrah je la..still bole pakai gak..

Antara baju & tudung yang aku beli online...

sekarang ni abg post office tu da kenal aku..tadi dia call suruh amik parcel baru sampai..aku malu seh!!!..semalam baru je pegi pegi post opis tu amik tudung..

note:
aku amik minggu depan je la..sebab,next week ada 2 parcel lagi sampai..huhuhu..lagi satu..rumah no.30 pun sudah glamer kat pejabat pos tu..

so,kalo korang rasa nak cuba beli secara online,just click dekat link yang ada kat blog aku ni.
chiow!!!!

6 comments:

ima said...

tudung online? menarik nih..

Tentang Anip said...

member aku ada meniaga jugak.. http://tudungbawalkelantan.blogspot.com ..tokey nama burr..sebut nama aku..gerenti dpt diskaun.. telekung pun ada gak tp lupa web dia..

aku...ejot said...

mahan...ni bukan kegilaan nama nye...dh jd tabiat. dr masa akak kenal mahan, shopping tak hengat. bukan mahan la klau x tgk or beli brg2 kt shoping complex.

a.c.H.i.k.A.n.i said...

Ima..try la beli secara online..tp kene pandai pilih la...

anip..ok..nanti aku jenguk

kak ejot..huhuhu..u know me well!!

ikien burn said...

masuk sini laa shopping tuk ako skali...
http://mycoachstore.blogspot.com/

a.c.H.i.k.A.n.i said...

gile ko kin..tak tercapai akalku nak beli beg coach ni..ada duit lebih pun belum tentu bole beli..huhuhu..but i loike coach!!