CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Wednesday, March 18, 2009

Indah kan bila sentiasa disisi??

apa yang bestnyer cuti kali ni..

penginapan ditanggung..ASTRO percuma..separuh acara makan-makan juga ditanggung..
separuh je..separuh lagi makan KFC(DIA mengidam)..setakat KFC,kulim pun ada..secret recipe pun ada ye kat kulim...
aku mengidam jugak,mengidam sate depan menara celcom,jalan semarak..besar dan sedap..

kalo makan bersama DIA,apa-apa pun sedap di makan.haha.ini betul,tak tipu.sebab bila makan yang tak sedap,DIA akan ajak makan kat tempat lain yang sedap-sedap.sekarang korang tau kan,napa aku membesar..

WATCHMEN..pilihan yang bodoh..benci!aku tak rasa best langsung..
tapi sekali lagi,sebab menonton bersama DIA,2 jam setengah bagaikan 2 minit..tipu je..

BAS BETONG EKSPRESS..pilihan yang bodoh lagi.sepatutnya 5 jam je aku duduk dalam bas ke kulim..8 jam dalam bus,buat bontot aku leper..tak suka!
tapi kalau ada si DIA,16 jam ke kulim pun aku suka..gile!!

so,camne,indah tak???

7 comments:

idamurni said...

ye..amat indah :) the water is so..so clear..kak mahan in angau overboard mode~~ :) hikhikhik!!~~

peace!!~~

hasMania said...

Haha..Aku igtkan kalau dah bersama DIA..tak makan pun tak pe sbb dah kenyang tgk muka...

Sungguh berawang awangan..hOhOhO

a.c.H.i.k.A.n.i said...

senyum jek..hehe..:P

NoRRiECollection said...

ingat2...kalo selalu sgt bekepit ti bosan...kan elok camni..sekali sekala..jarang jarang...kadang kadang jumpa...baru la lg mendalam cinta & sayang itu...cara x!!!

a.c.H.i.k.A.n.i said...

zam..uweks!!!

Mohd Farhan said...

masa bercinta semua manis ..kentut pun jadi perfume..:p

Qaseh said...

besok2 jangan dah dapat nk dok 1 jam pon ko panas ponggong...
think positive hehhehe