CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Saturday, March 14, 2009

:::tu-nai:::

14 Mac 2009..aku masih perempuan dua puluhan..
14 Mac 2010..aku akan digelar wanita tiga puluhan..
2009.........Teringin juga cik ani menjadi puan ani..

Terima kasih kawan-kawan,sanggup datang tengah-tengah malam tengok aku tiup kek umur hujung dua puluhan...

Tahun ni takde panggilan 3G dari orang tersayang,seperti tahun-tahun-tahun-tahun yang lepas..perlukah aku merajuk?? walaupun esok aku tau dia akan buat panggilan sebanyak 20 kali..[kadang-kadang hati aku sangat tegar untuk tak angkat telepon]

Sempena hari ini..aku rasa..sudah tiba masanya untuk kurangkan aktiviti merajuk..nampak tak sesuai untuk perempuan hujung dua puluhan kan??

Ye...saya akan angkat telefon!

######@>----Happy Birthday to Me----<@######

9 comments:

Alam Maya Mieda said...

Happy birthday mahan!!! :) :)

Luvvvvv said...

babe, hepi befday to you, semoga panjang umo, murah rezeki & dipercepatkan jodoh... amin!!

idamurni said...

beday kak mahan ke rini? la...patutla kite dapat makan kenduri 2 kali rini td. murah rezeki bersame beday girl!!!
peace~

neway..hepi beday to u

a.c.H.i.k.A.n.i said...

thanks all for the wishes..

idamurni..jangan diungkit makan kenduri 2 kali..malu seh!!!!

Qaseh said...

Happy befday mahan... welcam..aku dah lama berlalu...rase aku x mo 30an 2010 tu...hhuhu

Mohd Farhan said...

happy belated birthday..sorry, tak join mlm tu..lebam..

NoRRiECollection said...

My God blessing for ur b'day...sorry tahun ni adiah x seberapa...huhuhu

a.c.H.i.k.A.n.i said...

thanks all...

thanks zam for present..

cik puan daun said...

happy belated birthday mahani.. :)

eh.. nak jadi cik puan.. kena tanya abang tu laa.. cepat2 lah.. :)