CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Tuesday, March 10, 2009

TomoK...OK gak..

cuti sempena maulidur rasul..3 hari duduk bercanda depan TV SONY kat home sweet home..3 kali jugaklah bangun pagi lambat..sama je kalau balik 5 hari,5 kali gak la lambat bangun pagi..ok,aku bukan perempuan solehah..

sejak ada kuali ASTRO kat kampung,,tak la bosan sangat sementara mak aku takde..mak aku selalu sibuk ye..sibuk tanam pokok bunga,sibuk pegi kenduri-rewang-masak,pegi rumah jiran sembang2-pokok orkid..abah aku lak,celik mata je kalo takde pegi ceramah2 politik..dia akan repair kereta..lap kereta..semua yang berkaitan dengan kereta la..hari-hari bosan macam tu,aku memang mengharapkan kehadiran anak-anak sedara aku..bole la buli-buli sampai nangis..lepas tu blah..muahahahha[gelak setan jap]

AF7 kali ni...peserta dari sabah,sarawak,johor,KL,selangor,perak..negeri2 lain takde..mungkin ketandusan manusia yang bole menyanyi dan kekurangan muka yang boleh dijual oleh MAESTRO..tegar betul sapa yang nak masuk AF ni,dari pagi sampai la ke malam audition nye..good luck Af7!!
vote for ZIZI..sabah bah...

layan OIAM plak la..

http://www.youtube.com/watch?v=FjDxLacDkPw

3 comments:

kishkun said...

kish suka part rap tu. heran juga camna mamat ni no3 semlm kat carta diary. best gak :)

ima said...

whoaaa...tomok tuuu...dah start eh oiam, harus muat turun ni...

a.c.H.i.k.A.n.i said...

tomok da tak sengau..

ima..kene tengok..

comel gak tomok ni korang..

bagi peluang la weh..orang nak maju..peace!