CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Monday, August 22, 2011

Mati itu Pasti

Aku tidak pernah menghadapi kematian saudara paling dekat dengan aku..jadi aku kurang rasa...

Tapi pemergian orang yang aku tidak pernah bersua muka, tapi aku tahu punya hubungan istimewa dengan sahabatku, agak mengejutkan. Aku belum pernah bersua muka dengannya, hampir berjumpa,tapi aku pasti orang nya mulia.

aku tak percaya, tapi ianya nyata.Mati itu pasti.

Semoga roh sahabat, zanita zamry dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang beriman.

Hamizam sahabatku, tabahkan hati dan sama-sama kita berdoa. Amin.

2 comments:

MrsNotSoCool said...

kak mahannnnnn...
innalillah... tak dpt bayang zam macamana...

hasMania said...

semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...al fatihah..

zam...bertabahlah...