CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Wednesday, August 24, 2011

Semalam yang haru biru


Semalam, makan ayam paha black pepper KRR buat aku pening..serius pening tiba-tiba..macam orang pening kene darah tinggi aku rasa...tetiba teringat mati..mak insaf!

on the way back, mengantuk tahap cipan..macam ada 2 ekor babi duduk kat kelopak mata..

pegi giant kulim, beli pizza untuk majlis makan-makan bisnes..tapi lupa nak beli kek yg kedainya hanya sebelah piza..serius rasa bodo..

dan yang paling bodoh, aku pun keluar lagi sekali,pegi kedai kek rahsia dekat BKE, pukul 10pm da tutup. Serius confuse..

sebab kan aku confuse + pening ayam black pepper + rasa bodo tadi,,,,aku da terbuat perkara yg 100x bodoh..berbahaya sungguh!!




3 comments:

MrsNotSoCool said...

ok..tak tau nak gelak ke nak takut... hahahahahaahaa gambar rajah yang sgt comel dan penuh lengkap tu

a.c.H.i.k.A.n.i said...

memula takut pastu gelak sebab salah masuk lorong...huhuhu..masa tu fikir jangan ada org langgar je la..

hasMania said...

owhhh sgt skeri meri....erk...