CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Thursday, October 9, 2008

Cerita Masa Nak Raya...

raya tahun ni..macam tahun lepas..aku balik kampung dengan zam...bezanyer tahun ni naik VIOS baru zam..tahun lepas naik kancil..tahniah zam..

aku??? aku je yg tak reti2 nak beli kete...igt nk minta hadiah kete je masa kawen nnt..huhuhu(berangan je la)..

So, kami betolak lepas sahur kat nasmir...~5.30 gerak...berenti solat kat RnR semanggol..pastu gerak balik..

apa yg best?? perjalanan kami sangat lancar dari kulim-ipoh-behrang..sampai la rumah aku..tapi sapa2 yg balik arah utara..makan hati la,kereta banyak..dan kalo accident..memang jem gile-gile...huhuhu

masa nak balik ke kulim pun..highway belah ke utara..berjalan lancar..tapi kat belah menghala KL..banyak gile kete..bole kata sepanjang jalan hujan n jem..sian la sapa yg balik KL..

zam drive sambil pejam mata je...

sebab jalan balik KL x banyak kete..belah ke utara,jem woo..











persoalannyer?
highway kat malaysia ni tak cukup ke untuk kereta lalu? nak suh tambah lane lagi ke?
bagi aku..apa yg kite bole buat..rancang perjalanan anda!!

1 comment:

Tentang Anip said...

aku kena belajar dari zam, cmana nak drive sambil pejam mata.. mesti zam belajar dari men jugak kan...