CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Thursday, October 30, 2008

CongKaK Competition - semifinal

Intro jap...minggu ni ade congkak competition organized by zam under WEFT activities..1st round aku lawan dengan Na, isteri azrin..pastu aku lawan ngn ummu,housemate sendiri..pastu lawan ngn azrin.. supporter aku import dari rumah 30,kulim square..hihihi..umah aku la tu..ok..kasi urut2 bahu ye..
sebelum perlawanan..amik gambar kenangan ngn pengadil dulu..baru la semangat nak main..wah..kemain banyak tanduk aku..ummu buat..takpe2..yg penting maintain bagi menang..hiyak!!hiyak!!
Ini je supporter yg ada..belasah je la..yang lain2 da blah..aku lawan azrin..harus posing dulu sebelum lawan..amik berkat..

keputusannyer: aku menang..

suami isteri aku da kalahkan main congkak..pasni mesti Na & Azrin practice main congkak kat rumah untuk tahun depan lak..see u olls next year..chewah..masa game berlangsung..Na ada meeting, azrin xde supporter penting..adakah itu punca kekalahan azrin?? sila jawab azrin...

esok final...aku lawan zubaidah...tunggu!!!!!!!!

hadiahnye:
Winner – Goodie Drawer Level II Award (MYR40)
1st Runner Up – Goodie Drawer Level I Award (MYR15)

note: dapat duit$$$$$$,,bole beli crocodile..

5 comments:

Mohd Farhan said...

peh..memang power ah sapa yg ambil gmbr tu..nmpk ceria je..bleh recommend tak? hikhik

Coach Aura said...

akue pun rasa mcm tuh laa..isteri kesayangan tak ada ..pi meeting huhuhhu..takpa akue akan coachkan "nafisa" utk beat acik ani....Nafisa dah pandai berjalan setapak dua tapak..

JaRiManis_Ku said...

aku lah penyokong paling setia ... sentiasa berada dia sblah kanan .. ptutlah ko kalah mahan ... belah kanan jer kena urut ... xbalance :D

kishkun said...

mahan..yuhu..apakah keputusan akhirnya?

a.c.H.i.k.A.n.i said...

zubaidah menang..