CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Tuesday, October 21, 2008

Duta Oldtown white coffee

lepas melawat CT kat spital hari ahad hari tu..kami terus lepak White coffee kat sunway carnival..order makan...kilikulu kilikulu...hina-hina men... kilikulu...holiday... kilikulu..hina-hina men lagi..kilikulu...orgenizer Men&Farhan[aku da betulkan ejaan,lepas tuan punya diri bersuara] ..kulu kili..g JB & Melaka..tentatif..singapore..kulukili..
conclusion: cuti christmas nanti nak g holiday..ye ye..

aku melantik diri sendiri sebagai duta white coffee..sila la dtg & menjamu selera di mana-mana cawangan yang berhampiran,,,sambil mata mengusha-usha anak ikan(utk pmpn saje) & anak ayam(utk lelaki saje)
again..harus buat muka pelbagai sebagai duta..ye ye..aku tau aku tak comel..tapi aku agak confident kan nak tayang gambar macam tu..pedulik la..
ini la men yang kami suka hina-hina tu.(kat blkg tu farhan.Men memang da sinonim dihina..pastu lebam..lebam=tagline men..tgk la mata die..lebam kan..Lebam betul la Men ni!!!

8 comments:

Mohd Farhan said...

Men = lebam all the time..
tagline = hina-hina..

men, bila nak bg email baru?

amizam@longwan-dell.com ke?

achik ani, my name salah eja.. :(

ummu said...

Lebam2 pun, abis nasi lemak sebungkus...bantai roti bakar, hor fun, ngan toaster member....memang hina

MrsNotSoCool said...

"kilikulu kilikulu...hina-hina men... kilikulu...holiday... kilikulu..hina-hina men lagi"

suke betul ayat nih.. hahah hanya mereka dr pdc je tau kilikulu nih...

Tentang Anip said...

yes..ni dia anip, pengutuk setia men sudah dtg..

mahan, buat 1 entry khas utk men..nti aku tmbh2la..

JaRiManis_Ku said...

men tu tido ke berjaga ... mata sama jer ... lebommm 8-o

nordee said...

bagusnya selalu hafal jalan...saya ni paling lemah nak ingat jalan...selalu je sesat...kengkadang dah pergi berkali2 pun tak tau lagi

men said...

hine la (ayat amir yg hine)... huhuhu... tak baik ngata aku dlm blog.. ngata la depan2... ummu pun mata lebam jek... lagi2 lebam ada la.. farhan = lebam on off... mahan lebam gak la sekali sekala... huhuhu

a.c.H.i.k.A.n.i said...

ala men..ko kan suke menyerah diri untuk dihine...ko xde, rasa sunyi jek...jgn marah..