CHeKlist Persiapan Ibu dan Anak

Sunday, October 19, 2008

Ikan Makan KuliT Mati Aku!!

kepada penduduk kulim,,dan sewaktu denganya..TESCO EXTRA kat seberang jaya sudah dibuka..oleh kerana aku memang pantang dengar ada shopping mall baru, sure hati aku meronta-ronta nak pegi..so,last thursday aku g sana sebab anak buah aku sibuk ajak g spa ikan..rupa-rupanya penyakit "kepantangan jumpa tempat shopping baru" telah berjangkit kat anak buah aku..ces..ces..rupa-rupanya derang da pegi tesco hari rabu..kecik ati tak ajak achik ani...ces ces lagi..
sila makan kaki aku wahai ikan sekalian..kaki aku banyak sangat kulit hidup & mati..sila pilih kulit mati untuk dimakan..kulit hidup sila jangan makan..nnt x pasal2 aku goreng korang seko-seko..
anak buah aku lagi macho dari zam..zam geli-geli la tu...sila tgk jumlah ikan kat kaki zam..peringatan kepada ikan..sila berhati-hati ketika berenang-renang kat bulu kaki zam..takut korang sesat laks..
achikani & farah..steady je..(padahal geli giler ye...)sebelum masuk kaki dalam kolam kecik ni..sila basuh kaki ye..nnt banyak lak ikan yang mati sebab bau kaki korang..hihi
weh ikan..aku nak balik da la..gigit kaki org lain plak ye..kaki aku da cantik tanpa kulit mati(amaran:sila abaikan kaki bunting gajah aku itu..)huhuhu..


Harga untuk dewasa:rm12(20 minit)
Kanak-kanak:rm6(20 minit gak)
pastu dapat kad, kalo kite g 10 kali...dapat free 3 kali..sapa yg nak g spa ikan..sila la ke tesco extra seberang jaya ye..dekat ngn sunway carnival...

bagi penduduk bukan utara..pepandai la korang cari spa ikan ni..aku rasa da melambak-lambak kedai spa ikan kat shopping complex..

1 comment:

Mohd Farhan said...

alah..zam berlakon geli la tu..kalau tak der org, maunye dia tangkap ikan tu..bawak balik..goreng ikan tu..men andn jiman makan aje..